H Sony καταργεί τις Betamax κασέτες ύστερα από… 40 ολόκληρα χρόνια!
Νοεμβρίου 10, 2015
Όλα τα στραβά του κόσμου μέσα από το σατιρικό έργο του Pawel Kuczynski
Νοεμβρίου 10, 2015

22 μήνες φυλακή σε άνεργο στη Θεσσαλονίκη επειδή δεν είχε εισιτήριο!

Ένοχος κρίθηκε ένας άνεργος από τη Θεσσαλονίκη για τα αδικήματα της ψευδούς καταμήνυσης και της συκοφαντικής δυσφήμησης, με το δικαστήριο να του επιβάλλει ποινή φυλάκισης 22 μηνών με τριετή αναστολή.  Πρόκειται για τον Βαγγέλη Κιτσώνη, ο οποίος στις 11 Μαΐου επιβιβάστηκε χωρίς εισιτήριο σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ και σύμφωνα με όσα υποστήριξε μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 διαπομπεύτηκε, εξυβρίστηκε και κρατήθηκε παράνομα για περισσότερες από τρεις στάσεις από δύο ελεγκτές στο λεωφορείο της γραμμής 11 ενώ είχε δηλώσει ότι είναι άνεργος και έχοντας δείξει και την κάρτα ανεργίας.
Υπέρ του άνεργου Βαγγέλη Κιτσώνη κατέθεσε ένας συνεπιβάτης. Στο τμήμα ο κ. Κιτσώνης υπέβαλε μήνυση για παράνομη παρακράτηση και εξύβριση προς τους ελεγκτές του ΟΑΣΘ. Μήνυση για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση στον ίδιο και τον συνεπιβάτη που ήταν συνδικαλιστής και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συνδικάτου Επισιτισμού – Τουρισμού Θεσσαλονίκης υπέβαλαν και οι ελεγκτές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μήνυση του ανέργου δεν εκδικάστηκε ποτέ, αντίθετα οι μηνύσεις των ελεγκτών πήραν κανονικά τον δρόμο της Δικαιοσύνης.
Με τη φράση «εγώ λέω να τους εκτελούμε κιόλας» ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης αντέδρασε με έντονο τρόπο στην πρόταση του προέδρου του ΟΑΣΑ να αλλάξει η ποινή της λαθρεπιβίβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς από πταίσμα σε πλημμέλημα, να συλλαμβάνονται δηλαδή οι λαθρεπιβάτες και να τιμωρούνται από τρία έως πέντε έτη. «Εγώ λέω να τους εκτελούμε κιόλας» είπε ο κ. Σπίρτζης, επισημαίνοντας πως δεν μπορεί να καταλάβει τέτοιου είδους προτάσεις, ειδικά όταν προέρχονται από ανθρώπους που έχουν πολλά χρόνια στην ηγεσία των συγκοινωνιών, έχουν ευθύνη για το χάλι τους, για τις προτάσεις που έχουν κάνει, για τους λαθροκυνηγούς και όλα όσα έχουμε δει. Πρόσθεσε μάλιστα: «Έχουν ευθύνη εκείνοι που τους τοποθέτησαν σε αυτές τις θέσεις αλλά έχουμε ευθύνη κι εμείς που δεν τους έχουμε αλλάξει ακόμη, για διάφορους λόγους».
 «Δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη, αλλά θέτουμε ένα ζήτημα για προβληματισμό. Προτείνουμε αλλαγή φιλοσοφίας του ελέγχου από κατασταλτικό σε αποτρεπτικό» αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου του ΟΑΣΑ Γρηγόρη Δημητριάδη στη Βουλή, όπου ζήτησε τη μετατροπή του αδικήματος της λαθρεπιβίβασης από πταίσμα σε πλημμέλημα.
«Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης όλων για το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής που συρρικνώνει τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, προτείναμε και την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ, όπως ίσχυε μέχρι το 1994, όταν καταργήθηκε με τον νόμο 2207/1994. Τίποτα περισσότερο» αναφέρεται στην ανακοίνωση. Το έτος 2011, η διάταξη επανήλθε με τον νόμο 3920/2011 αλλά ως πταίσμα. Το πταίσμα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο. Πρόστιμο ήδη υπάρχει – διοικητικό.
Η διάταξη δεν απέτρεψε την εισιτηριοδιαφυγή, το αντίθετο, τη διόγκωσε, με τις απώλειες σήμερα να ξεπερνούν τα 40.000.000 ευρώ. Για αυτόν τον λόγο, το Δ.Σ. του Οργανισμού πρότεινε την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ όπως ίσχυε μέχρι το 1994 με πρόβλεψη προστίμου ή ποινή φυλάκισης έως τρεις μήνες που, έτσι και αλλιώς, είναι εντός του ορίου αναστολής, και θα μπορούσε να ισχύσει και τώρα ή και λιγότερο. Διαφορετικά το 391 ΠΚ ως πταίσμα δεν έχει καν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.