Αποκριάτικο πάρτι οικονομικά και διασκεδαστικά
Φεβρουάριος 7, 2016
Γκρίζα μαλλιά και διατροφή
Φεβρουάριος 8, 2016

10 καθημερινές συνήθειες που σε βλάπτουν

Κάνεις ό,τι περνά από το χέρι σου για να παραμένεις υγιής. Προσέχεις τη διατροφή σου, πίνεις πολύ νερό, ασκείσαι τακτικά και προσπαθείς με διάφορους τρόπους να αποβάλλεις το άγχος. Μέχρις εδώ όλα καλά! 
Μήπως όμως κάνεις κακό στην υγεία σου χωρίς να το καταλαβαίνεις, πολύ απλά επειδή έχεις κι εσύ μία ή περισσότερες από τις παρακάτω συνήθειες; Πάμε να τις δούμε:
1. Κάθεσαι διαρκώς σταυροπόδι: Αν κάθεσαι διαρκώς σε αυτή τη στάση οι φλέβες συμπιέζονται και αυξάνεται απότομα η αρτηριακή πίεση. Επιπλέον, επιβαρύνονται οι αρθρώσεις του ισχίου.
2. Όταν στέκεσαι όρθιος έχεις πολύ καλά τεντωμένα τα γόνατα: Η στάση αυτή επιβαρύνει έντονα τις αρθρώσεις στο γόνατο. Αυτό που πρέπει να προσέχεις είναι να μην «κλειδώνει» το γόνατο, αλλά να παραμένει ελάχιστα λυγισμένο.
3. Κάθεσαι με τις ώρες στην καρέκλα του γραφείου: Αν παραμένεις στην ίδια στάση για πολλές ώρες και δεν σηκώνεσαι καθόλου, επηρεάζεις την κυκλοφορία του αίματος. Μην ξεχνάς να κάνεις μικρά διαλείμματα μέσα στη μέρα, στη διάρκεια των οποίων θα φροντίζεις να κινείσαι.
4. Κοιμάσαι μπρούμυτα: Η στάση αυτή πιέζει το στομάχι σου και επιβαρύνει τον αυχένα σου. Προτίμησε να κοιμάσαι ανάσκελα ή στο πλάι.
5. Καμπουριάζεις: Όταν καμπουριάζεις συμπιέζονται οι μύες των ώμων και δημιουργείται πιάσιμο και πόνος.
6. Σφίγγεις πολύ τη ζώνη σου ή φοράς υπερβολικά στενά παντελόνια: Οι συνήθειες αυτές πιέζουν την περιοχή της κοιλιάς, με αποτέλεσμα να δημιουργούν προβλήματα όπως γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και κοιλιακό άλγος.
7. Μασάς διαρκώς τσίχλα: Η συνήθεια αυτή συντελεί στην υπερλειτουργία των μυών της γνάθου, η οποία μόνο θετικά αποτελέσματα δεν θα έχει μακροπρόθεσμα.
8. Χαζεύεις με τις ώρες στον υπολογιστή ή στο κινητό: Το αποτέλεσμα είναι ένα, σκύβεις πολύ και επιβαρύνεις τον αυχένα σου. Φρόντισε να κάθεσαι σε ίσια θέση και τοποθέτησε τη συσκευή σε τέτοιο σημείο ώστε να μη χαλά η στάση σώματός σου.
9. Μιλάς στο τηλέφωνο στηρίζοντάς το στον ώμο σου: Με αυτόν τον τρόπο επιβαρύνεις τους μυς της πλάτης, των ώμων και του αυχένα. Κόψε αμέσως αυτή τη συνήθεια.
10. Τοποθετείς την τσάντα σου πάντα στον ίδιο ώμο: Σκέψου μόνο πόσο βάρος καλείται καθημερινά να κουβαλά ο ένας (!) ώμος και τι μυϊκή ανισορροπία θα υπάρχει όσο περνά ο καιρός. Φρόντιζε να αλλάζεις μεριά και φυσικά να μην κουβαλάς πολύ βάρος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.