Οι Άγγλοι ψήφισαν: Ο καλύτερος Άμλετ είναι Έλληνας!
Νοεμβρίου 11, 2015
Πάμε σινεμά
Νοεμβρίου 12, 2015

Ιωάννα Λαζαρίδη: Προτίμησε την Ελλάδα από τη Γερμανία και θριαμβεύει στον χώρο των πωλήσεων

Σε έναν επαγγελματικό χώρο, όπως αυτός των πωλήσεων χονδρικής, εξαιρετικά «δύσβατο» στα χρόνια του Μνημονίου και ακόμα περισσότερο δύσκολο, εκ φύσεως, για τις γυναίκες,  η Ιωάννα Λαζαρίδη, επιθεωρήτρια πωλήσεων της Habanos σήμερα, θεωρείται ήδη στην ελληνική αγορά πωλήσεων χονδρικής ένα από τα πιο σημαντικά ονόματα, καταγράφοντας συνεχή ρεκόρ πωλήσεων σε όποιες εταιρείες έχει εργαστεί.

Παρά το νεαρό της ηλικίας της εργάζεται ήδη δέκα χρόνια στις πωλήσεις, ξεκινώντας τη δουλειά απασχολούμενη part-time για να βγάλει τα έξοδά της ενώ σπούδαζε ΜΜΕ και Επικοινωνία. Και εν τέλει «ερωτεύθηκε» την πώληση. Στη Habanos έχει την ευθύνη των πωλήσεων στο ένα τρίτο της ελληνικής επικράτειας του πιο δύσκολου ίσως προϊόντος που μπορεί να πωληθεί σε μια αγορά, όπως η ελληνική, που βάλλεται πανταχόθεν από την έλλειψη ρευστότητας: Των ακριβών αλλά ποιοτικών κουβανέζικων πούρων που αντιπροσωπεύονται κατ’ αποκλειστικότητα από την εταιρεία στην Ελλάδα. Και το κάνει με μεγάλη επιτυχία. Ίσως γιατί όπως λέει η ίδια «Η ποιότητα δεν γνωρίζει ποτέ κρίση».

Η Ι. Λαζαρίδη αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά Ελλήνων που επέλεξαν να μείνουν στη χώρα τα δύσκολα χρόνια μετά το 2009 και να αγωνιστούν για ένα καλύτερο αύριο, αντί να αναχωρήσουν για το εξωτερικό, όπως είχε τη δυνατότητα -και τις προτάσεις- για να το κάνει.

«Για μένα η Ελλάδα είναι ιδέα. Ό,τι είναι ελληνικό το λατρεύω. Είμαι από τις περιπτώσεις που γνώρισα τη ζωή στο εξωτερικό, στη Γερμανία συγκεκριμένα, όπου έζησα τα μικρά μου χρόνια μέχρι την εφηβεία και τότε… αγάπησα την Ελλάδα που δεν την ήξερα, καν. Τίποτα δεν υπάρχει σαν τον τόπο μας» λέει η ίδια.

Σήμερα, μιλά στο pronews.gr και περιγράφει την τέχνη των πωλήσεων:

– Τι σημαίνει για σας πώληση;

Κατά τη δική μου προσέγγιση, η πώληση είναι μια διαδικασία win-win. Επιτυχημένη πώληση είναι ο ευχαριστημένος αγοραστής. Αν ο αγοραστής δεν ικανοποιηθεί από την ποιότητα του προϊόντος, τότε όχι απλά δεν έχει κερδίσει ο πωλητής, αλλά θα έχει δημιουργήσει έναν πόλο δυσαρέσκειας που πολύ σύντομα θα επεκταθεί και θα προκαλέσει συστημική ζημιά στη φήμη του προϊόντος. Άρα η ειλικρίνεια και φυσικά η σωστή προβολή των σημείων υπεροχής του προϊόντος είναι μια σίγουρη συνταγή επιτυχίας.

– Πώς μπορεί κάποιος να γίνει επιτυχημένος πωλητής;

Καταρχάς πρέπει να πιστεύει το προϊόν που πουλά. Δεν μπορεί να υποκρίνεσαι στον αγοραστή ότι είναι καλό ένα προϊόν που εσύ θεωρείς κακό ή μέτριο. Υποσυνείδητα ο αγοραστής θα εισπράξει αρνητικά σήματα από τον πωλητή και αυτό θα κάνει ζημιά στην πώληση ή μεταγενέστερα στη φήμη του προϊόντος. Για αυτό και πάντα επιλέγω να εργάζομαι σε εταιρείες για τις οποίες έχω πειστεί για την αξία των προϊόντων τους πρώτα εγώ η ίδια. Και όχι απλώς για την ποιότητά τους αλλά και για την καλύτερη δυνατή σχέση κόστους/απόδοσης του προϊόντος. Γιατί ζούμε σε μία εποχή που είναι αδύνατον να αγνοήσεις το κόστος. Κατά δεύτερον, πρέπει τον επίδοξο πωλητή να τον γεμίζει η δουλειά που κάνει. Δεν μπορείς να κάνεις αποτελεσματικά μια τέτοια δουλειά αν δεν την αγαπάς.

– Η αγορά του πούρου στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή γνωρίζει κρίση, όπως οι περισσότερες κατηγορίες ακριβών καταναλωτικών προϊόντων;

Η δική μας εταιρεία είναι σταθερή με αυξητική τάση στις πωλήσεις της. Γίνεται καλή δουλειά μέσα, καλή προετοιμασία στα σημεία των πωλήσεων, οι άνθρωποι της εταιρείας ξέρουν τι θέλουν και πώς να το αποκτήσουν και προσαρμόζουν τις κινήσεις τους στο γενικότερο περιβάλλον. Είναι γεγονός ότι διευκολύνει και το ότι το προϊόν είναι κορυφαίο: Πούρα Κούβας. Νομίζω ότι αυτές οι δύο λέξεις τα λένε όλα.

– Κάποιος συνάδελφός σας είχε πει για σας χαρακτηριστικά «Η Ιωάννα μπορεί να πουλήσει αντίσκηνο για μεζονέτα»…

Μόνο αν αυτός που θα το αγοράσει θέλει μεζονέτα αλλά στην πραγματικότητα… χρειάζεται αντίσκηνο και δεν το έχει συνειδητοποιήσει. Εκεί τον βοηθώ να κατανοήσει την πραγματική ανάγκη του!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.