Στη δεκαετία του 1920, η πόλη παραγωγής χάλυβα Μπράντοκ της Πενσυλβάνια είχε 22.000 κατοίκους. Τώρα έχει λιγότερους από 2.500 κατοίκους. Η 33χρονη φωτογράφος LaΤoya Ruby Frazier τούς γνωρίζει καλά. Για πάνω από μία δεκαετία έχει τεκμηριώσει την παρακμή της ιδιαίτερης πατρίδας της και τον μύθο του rustbelt εξευγενισμού, δημοσιεύοντας μια συλλογή της εργασίας αυτής για την έννοια της οικογένειας, το 2014.
Το βραβείο John D. and Catherine T. MacArthur Fellows είναι κάτι περισσότερο από μια εντυπωσιακή τιμή για τη φωτογράφο. «Παρ’ όλα τα εμπόδια που έχουν βρεθεί στον δρόμο μου, το βραβείο αποδεικνύει πως κάνω ό,τι είναι σωστό». Η δουλειά της ήταν πάντα να ανασκευάζει αναφορές των μέσων ενημέρωσης και νοοτροπίες που κατηγορούν οικογένειες μαύρων στην Μπράντοκ ότι είναι η αιτία για την άσχημη κατάσταση στην πόλη. «Θα συνεχίσω να κάνω χρήσιμη και ουσιαστική δουλειά» υπόσχεται.

Library of Congress, Prints & Photographs Division, FSA/OWI Collection, LC-USZ62-58355

«Grandma Ruby and Me» (2005)
LaToya Ruby Fazier/Michel Rein, Paris/Brussels

«Aunt Midgie and Grandma Ruby» (2007)
LaToya Ruby Frazier/Michel Rein, Paris/Brussels
«Landscape of the Body (Epilepsy Test)» (2011)
LaToya Ruby Frazier/Michel Rein, Paris/Brussels