10 καθημερινές συνήθειες που σε βλάπτουν
Φεβρουάριος 8, 2016
Αγιόκλημα: ένα φυτό που πρέπει να γνωρίζετε
Φεβρουάριος 9, 2016

Γκρίζα μαλλιά και διατροφή

Βαριέστε την τακτική επίσκεψη στο κομμωτήριο για βαφή των μαλλιών σας; Έχετε μόνο λίγες λευκές τρίχες, που όμως σας χαλάνε τη διάθεση κάθε φορά που κοιτάζεστε στον καθρέφτη; Αν και το πότε θα ασπρίσει κανείς είναι καθαρά θέμα DNA, το ξέρετε ότι ίσως μπορείτε να κάνετε κάτι και γι’ αυτό μέσα από τη διατροφή σας; Το αρχικό χρώμα στις τρίχες είναι το άσπρο και οι άλλες αποχρώσεις οφείλονται στην παραγωγή της μελανίνης. Με την πάροδο των ετών η παραγωγή της μελανίνης μειώνεται, σύμφωνα με τους ειδικούς, κι αυτό έχει προφανώς τη σημασία του και στο γκριζάρισμα των μαλλιών. Αν θέλετε να καθυστερήσετε τα αλουμινόχαρτα στο κεφάλι σας, δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε και την εμπλουτισμένη διατροφή με στοιχεία που μάλλον κάνουν καλό και στο τριχωτό της κεφαλής.

800px-CashewSnack

Ο ψευδάργυρος είναι ιχνοστοιχείο το οποίο συναντάμε στο κόκκινο κρέας, το σουσάμι, στις φακές και στα οστρακοειδή. Σημαντικές ποσότητες φαίνεται ότι συγκεντρώνονται στα μαλλιά. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη ανέρχεται στα 8mg για τις ενήλικες γυναίκες και 11mg για τους ενήλικους άνδρες. Μια καλή ιδέα είναι να εντάξετε στο διαιτολόγιό σας λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς καθημερινά ή μια σαλάτα με όσπρια, έτσι ώστε να αποφύγετε τη συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος.

Τρώγοντας λίγο συκώτι, φακές, όστρακα και ξηρούς καρπούς θα προσλάβετε και χαλκό, ο οποίος θα βοηθήσει στην απορρόφηση του σιδήρου και στην αύξηση παραγωγής μελανίνης, επηρεάζοντας θετικά το χρώμα, την ποιότητα και την υγεία των μαλλιών σας.

fruit_01

Ένας από τους σημαντικότερους μηχανισμούς φυσικής γήρανσης του οργανισμού είναι η αδυναμία εξουδετέρωσης οξειδωτικών παραγόντων που προκύπτουν είτε από καθημερινές συνήθειες, όπως η μη ισορροπημένη διατροφή, το κάπνισμα ή το άγχος  είτε από τις φυσιολογικές αντιδράσεις που συμβαίνουν στο σώμα μας.

Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν πληθώρα συστατικών και βιταμινών που περιορίζουν τις βλάβες  τις οποίες προκαλεί το οξειδωτικό στρες, επιβραδύνοντας έτσι και το γκριζάρισμα των μαλλιών. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά την κατανάλωση τουλάχιστον πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Αν μπορείτε να φάτε περισσότερα, ακόμη καλύτερα για την υγεία σας και την ομορφιά σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.